5 Ekim 2011 Çarşamba

Ateş'in doğum günü







Magnetimizin üzerindeki resim. herbirini ayrı ayrı keselere koydum öyle verdim.























Ateş'in doğumgünü hazırlıklarını yazacaktım ama bir türlü fırsat olmadı birde yapıp yapamayacağım belli değil di herşey son hafta netleştim. Malesef en küçük amacam kanser ve son zamanlarında doktorlar yapacak birşey yok dediler. Ateş'in doğumgününe 2 hafta kala ağırlaştı böyle bir durumda doğumgünü yapmak içimden gelmedi. Sonra çok şükür toparladı bende gönül rahatlığıyla hazırlıklara başladım. Ateş'i anneme bırakıp Koray'la Eminönüne gidip süs, tabak,bardak,peçete aldım. O işleri halledince. Başladım doğum günü için yapılması gereken işlere...



Kuzum için bir slayt gösterisi hazırladım. Yüklemeye çalışıcam umarım açılır. Bir senelik fotoğrafları içinden seçim yapmak baya zor oldu. 6 dakikalık bir slayt gösterisi oldu.



peşinden gelenlere günün hatırası olması için verilmek üzere magnetler hazırladım.



Daha sonrada Sıdıka'nın önerisiyle 1 yaş hatırası diye bir poster hazırladım gelenlerin Ateş'le poster önünde fotoğraf çekilmesini sağladım.




sıra pastaya geldi. annemlerin 40.yılı için Karafırın'a yaptırdığımız pasta çok beğenildiği için yine oraya yaptırdım. Bu seneki konsepti balonlar üzerine kurduğum için pasta üzerindede balonlarımız vardı.




Menüyü annemle birlikte oluşturduk. Daha doğrusu ben istedim canım annem yaptı. Hakkını nasıl öderim bilmiyorum.

menü


3 tepsi börek (boşnak mantısı, ıspanaklı ve patatesli boşnak böreği)


Kabura bastı


patates salatası


çiğ köfte


ıslak browni kurabiye


elmalı turta


zeytinyağlı sarma


doğumgünü pastası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder