28 Şubat 2011 Pazartesi

İşe başlamama az kaldı !!!


Bebek arabamızda oturmayı sevmediğimiz için kanguruda keyifle etrafı seyrediyor paşam


Beyfendi nadiren oturduğu otokoltuğunda.....

İşe başlamama 2 haftadan az bir süre kaldı ama ben hala bakıcı problemini aşamadım. Ateş kadına alışsın diye 1 ay öncesinden iş başı yaptırdım ablamızı. 15 gün geçmesine rağmen birtürlü alışamadı oğluşum. Ne yapıcam bilmiyorum. Bu sabah Ateş'i ona verdim. Ben biraz uyuyayım sen ona bak diye. Uyumak ne mümkün kıyameti kopardı bizimki. İşe başlayınca böyle yaparsa ben ne yaparım. Kafayı yemek üzereyim. İşyerinden biraz daha izin almak istesem oda mümkün değil. Bölümde benden başka üç bayan daha var üçüde hamile. Birininki biraz problemli gidiyor. Beni dört gözle bekliyorlar. Başka bir bakıcı aramaya kalksam onada vakit yok. Birde üstüne kayınvalidemler gelecek. Ateş onlarında tanımıyor birde onları yadırgayacak. İnşallah çok delirmez ne diyeyim bilmiyorum ki... Allah bana yardımcı olsun şu devreyi atlatabilmem için. Ateş kadına alışsa gözüm arkada kalmayacak.



Melike hanım ilk işe başladığında Ateş çok ağladı. Hep beni istedi. Buda biraz benim hoşuma gitti. Evet beni seviyor diye ama şimdi onu sevsin istiyorum. Biran önce ona alışsın ki bende gönül rahatlığıyla işe gidebileyim.









13 Şubat 2011 Pazar

ATEŞ'İN BAKICISI İŞ BAŞI YAPIYOR







Bakıcı işi nekadar zormuş. Canından kıymetli evladını bir başkasına emanet etmek.Hemde aileden olmayan birine teslim etmek benim için çok zor... Kadıncağız iyi birine benziyor ama ne bileyim Ateş onun kucağında ilk gördüğümde zoruma gitti. Aslında işe başlamama bir ay kaldı. Birbirimize alışalım istedim.Eğer anlaşamazsak başkasını bulmak için zamanım olsun. Annem ben işe başladıktan sonra buraya gelip gidecek kadının başında duracak bu biraz içimi rahatlatıyor. Ne bileyim ya bu işler çok zormuş. Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın herkesi. Şimdi Koray'ın kucağında ve bana gülüyor. Allah yüzünden gülmeyi eksik etmesin oğluşumun :)
Onun yüzünde en ufak bir gölgelenme olursa içim çok acır.



Birazda güzel şeyler göstereyim oğlumla ilgili . Ateş'in baba aşkını gösteren bir kamera görüntüleri ekledim birde birkaç yeni fotoğraf. Bu arada Sevgililer Gününüz kutlu olsun.



video

12 Şubat 2011 Cumartesi

KAHVALTI

Erkanlarla ne zamandır kahvaltıya gidecektik. Grupanyadan kahvaltı satınalmıştık en nihayet bugun gitmeye karar verdik. Ateş 6.30'da uyandı yedirdim tekrar uyuttum ki kahvaltıda problem çıkarmasın. 9'da uyandı hemen çıktık biraz fazla görüşelim diye.9.30'da Zamane Kahvesinne gelmiştik. Ben tabi başıma gelecekleri bildiğim için Zamane kahvesine girer girmez kahvaltıyı istedim. Ben bişeyler yerken Koray'da Ateş'le ilgilendi. Bu arada Erkanlarda grupanya numaralarını 45 dakika aramışlar peşindende trafiğe takılmışlar 10.30 gibi anca geldiler.Tabi Ateş'in bu ara karnı acıktı onu yedirdim. Yemek yiyince bizimki uyumak istedi ama orda uyuyamadı bastı yaygarayı. Koray'dabiraz dolaştırayım belki uyur falan dedi dışarı çıkardı. Orda dahada delirmiş.Ben kasaya gidip grupanya numaramızı söyleyip çıktım. Güya Erkanlarla görüştük. Bir yüzümüzü gördük meraba ve hoşçakalın o kadar... Ateş'le dışarı çıkıp birşeyler yapabilmek için çok erken anlaşılan.
Koray'ın Ateş sözkonusu olduğunda tavırlarına bazen sinir oluyorum. Çocuk ağlar ağlamaz hemen toparlanıp eve dönmemizi istiyor. Ben eşyaları toparlayıp çıkmakta gecikince hemen sinirleniyor. Sanki ben keyiften öyle yapıyorum. Aylardır dışarı çıkmıyorum ve acayip bunalmış durumdayım. Ben biraz nefes almak istiyorum ama o bunu anlayamıyor. Haftasonu gelsin biraz farklı birşey yapayım diyorum ama yine bütün günü evde Ateş'le yanlız geçiriyorum. Koray'ın işleri oluyor onları halletmek için çıkıyor. Bizi bıraktı ve gene işi varmış dışarı çıktı. Bense evde boğuluyorum :(

5 Şubat 2011 Cumartesi

İŞYERİNDEKİ KIZLARA BİR HALLER OLDU:)

Çalıştığım bölümde dört kız bir erkek 5 kişiyiz. Gecen sene ben hamile kaldım dogum iznine çıktıktan 2 hafta sonra Elif ben hamileyim diye çıkagelmiş.Bilenler bilir Mehmet Bey aksidir. Adamcağız sesini çıkarmamış.İyi hallderiz birşekilde sen gidene kadar Fatma gelir falan demiş. Bu arada ben izne çıkacam diye geçici muhasbeci bir bayan arkadas almışlardı. Mehmet'te iyi sen, hamileliğin ona yaradı devam eder falan demişti. O kızda 2 hafta sonra gelip bende hamileyim deyince Mehmet baya bi bozulmuş. O sırada Sonnur'da Mehmet Bey'e başka birşey için size birşey söyleyeceğim diyince Mehmet'e ona patlamış. Sende hamileyim dersen kıyameti koparırım Bildiğim bir doktor var gider aldırırsın diye espiri yapmış. Hatta Ayşen'de muhasebeye tayin isticem herkes orada hamile kalıyor geyikleri yapıyordu. Bugun işyerinden bir arkadaştan öğrendimki Sonnurda hamile ...:) İşe dönünce Mehmet Bey beni yiyecek bunların önünü sen açtın diye:) Velhasıl kelam hamile kalmak isteyen varsa bizim fabrikada bizim bölümde işe başlayabilir.... İşin şakası Ateş çok şanslı bir çocuk etrafımızda onun akranı birsürü arkadaşı olacak ...

1 Şubat 2011 Salı

Bakıcı arıyorum

İşe başlama tarihim yaklaştıkça stresim artıyor.Kim bakacak,nasıl bakacak,nerede bakacak ....Bakıcı kadınlarla görüşmeye başladım. Cumartesi günü bir kadınla görüştüm. Evime çok yakın oturuyor benim için iyi olur diye düşünmüştüm. Ama hatun enteresan çıktı. Çocuğun yanı sıra akşam için yemek yapmasını istiyorum. Bana demezme gün oluyor çocuğun çorbasını zor ısıtıyorum yemek yapmam zor. Ama paraya gelince 1.000 tl istiyor. Buarada annemde yanında olacak. Anneniz bakarken bende yemek yaparım diyor hatun... Bugun birisiyle daha görüştüm daha olumlu yaklaştı.
Kadın Ateş'i kucağına aldı sevdi.Ateş'i aileden olmayan birinin kucağında görmek bana biraz tuhaf geldi. Onu başkasına emanet edip nasıl işe gidicem bilmiyorum. Çok zor olacak gibi :( Gönül isterdi ki çocuğumu ben büyüteyim. En azından 3 yaşına kadar ben bakayım ama olmuyor malesef. Çalışmak zorundayım. Ona daha iyi bir gelecek verebilmem için şart. Ayrıca ev kredisi çektik onu ödememiz gerekiyor. Ne bileyim bu işler çok zormuş.Ben ne yapacağımı bilmiyorum. Birara anneme götürelim kadın orda baksın dedik. Ama ablamlar karşı çıktı saçmalama kucucuk cocuğu sabah sabah yollara dökme yazın neysede kışın perişan oluyor cocuk dediler. Birde eve gel yemek yap ye cocuğu yedir uyut perişan olursun. Varolan yemeği ancak ısıtıp yiyorsun dediler. Bende aslında onlara katılıyorum ama Koray bakıcı konusunda çok tedirgin. Onun müdürünün bakıcılarla birsürü vukaatı oldu.Koray'ın iyice gözü korkmuş. İlla annenin yanında bakılsın diye tuturdu. Anemde tamam deyince öyle karar almıştık. Sonradanda babam kıyamam anneme iyi bir kadın bulursanız orada baktırın ben seni getiririm demiş. Çocuk yollarda perişan olmasın diyinca gene evde bakıma karar verdik. Anemede kıyamıyorum aslında kadıncağız bir ömür çocuk baktı. Biz 4 kızız peşinden Bora'yı onun peşinden Arda'yı büyüttü. Ateş'ede bakmak istiyor ama gücü kalmadı. Tam rahat nefes alacakken tekrar onu eve sabitlemek haksızlıkmış gibi geliyor. Ateş benim için çok kıymetli ama annemde kıymetli onun sağlığına birşey olursa ne yaparım. Onun ilgisine ve sevgisine ihtiyacı olan benden başka 3 kız bir koca ve 6 tane torun var. Garibim hepimize yetişmeye çalışıyor. Ben işe başladıktan 15 gün sonra Esma doğum yapacak. Onun yanına gidecek bir 15 günde onunla kalır. Sonra bebek mevlüdü falan kadıncağız kaça bölünecek bileyiyorum. Ben doğum yatığımda 15 gün benle yattı. Ben Ateş'i yediriyordum sonra kızım sen dinlen deyip beni uyuturup Ateş'e kendi bakıyordu. Onun hakkını asla ödeyemem. Konu nerden nereye geldi gene. Allahım inşallah hayırlı bir kadın bulurumda gözüm arkada kalmadan işe gidebilirim..