1 Şubat 2011 Salı

Bakıcı arıyorum

İşe başlama tarihim yaklaştıkça stresim artıyor.Kim bakacak,nasıl bakacak,nerede bakacak ....Bakıcı kadınlarla görüşmeye başladım. Cumartesi günü bir kadınla görüştüm. Evime çok yakın oturuyor benim için iyi olur diye düşünmüştüm. Ama hatun enteresan çıktı. Çocuğun yanı sıra akşam için yemek yapmasını istiyorum. Bana demezme gün oluyor çocuğun çorbasını zor ısıtıyorum yemek yapmam zor. Ama paraya gelince 1.000 tl istiyor. Buarada annemde yanında olacak. Anneniz bakarken bende yemek yaparım diyor hatun... Bugun birisiyle daha görüştüm daha olumlu yaklaştı.
Kadın Ateş'i kucağına aldı sevdi.Ateş'i aileden olmayan birinin kucağında görmek bana biraz tuhaf geldi. Onu başkasına emanet edip nasıl işe gidicem bilmiyorum. Çok zor olacak gibi :( Gönül isterdi ki çocuğumu ben büyüteyim. En azından 3 yaşına kadar ben bakayım ama olmuyor malesef. Çalışmak zorundayım. Ona daha iyi bir gelecek verebilmem için şart. Ayrıca ev kredisi çektik onu ödememiz gerekiyor. Ne bileyim bu işler çok zormuş.Ben ne yapacağımı bilmiyorum. Birara anneme götürelim kadın orda baksın dedik. Ama ablamlar karşı çıktı saçmalama kucucuk cocuğu sabah sabah yollara dökme yazın neysede kışın perişan oluyor cocuk dediler. Birde eve gel yemek yap ye cocuğu yedir uyut perişan olursun. Varolan yemeği ancak ısıtıp yiyorsun dediler. Bende aslında onlara katılıyorum ama Koray bakıcı konusunda çok tedirgin. Onun müdürünün bakıcılarla birsürü vukaatı oldu.Koray'ın iyice gözü korkmuş. İlla annenin yanında bakılsın diye tuturdu. Anemde tamam deyince öyle karar almıştık. Sonradanda babam kıyamam anneme iyi bir kadın bulursanız orada baktırın ben seni getiririm demiş. Çocuk yollarda perişan olmasın diyinca gene evde bakıma karar verdik. Anemede kıyamıyorum aslında kadıncağız bir ömür çocuk baktı. Biz 4 kızız peşinden Bora'yı onun peşinden Arda'yı büyüttü. Ateş'ede bakmak istiyor ama gücü kalmadı. Tam rahat nefes alacakken tekrar onu eve sabitlemek haksızlıkmış gibi geliyor. Ateş benim için çok kıymetli ama annemde kıymetli onun sağlığına birşey olursa ne yaparım. Onun ilgisine ve sevgisine ihtiyacı olan benden başka 3 kız bir koca ve 6 tane torun var. Garibim hepimize yetişmeye çalışıyor. Ben işe başladıktan 15 gün sonra Esma doğum yapacak. Onun yanına gidecek bir 15 günde onunla kalır. Sonra bebek mevlüdü falan kadıncağız kaça bölünecek bileyiyorum. Ben doğum yatığımda 15 gün benle yattı. Ben Ateş'i yediriyordum sonra kızım sen dinlen deyip beni uyuturup Ateş'e kendi bakıyordu. Onun hakkını asla ödeyemem. Konu nerden nereye geldi gene. Allahım inşallah hayırlı bir kadın bulurumda gözüm arkada kalmadan işe gidebilirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder