12 Şubat 2011 Cumartesi

KAHVALTI

Erkanlarla ne zamandır kahvaltıya gidecektik. Grupanyadan kahvaltı satınalmıştık en nihayet bugun gitmeye karar verdik. Ateş 6.30'da uyandı yedirdim tekrar uyuttum ki kahvaltıda problem çıkarmasın. 9'da uyandı hemen çıktık biraz fazla görüşelim diye.9.30'da Zamane Kahvesinne gelmiştik. Ben tabi başıma gelecekleri bildiğim için Zamane kahvesine girer girmez kahvaltıyı istedim. Ben bişeyler yerken Koray'da Ateş'le ilgilendi. Bu arada Erkanlarda grupanya numaralarını 45 dakika aramışlar peşindende trafiğe takılmışlar 10.30 gibi anca geldiler.Tabi Ateş'in bu ara karnı acıktı onu yedirdim. Yemek yiyince bizimki uyumak istedi ama orda uyuyamadı bastı yaygarayı. Koray'dabiraz dolaştırayım belki uyur falan dedi dışarı çıkardı. Orda dahada delirmiş.Ben kasaya gidip grupanya numaramızı söyleyip çıktım. Güya Erkanlarla görüştük. Bir yüzümüzü gördük meraba ve hoşçakalın o kadar... Ateş'le dışarı çıkıp birşeyler yapabilmek için çok erken anlaşılan.
Koray'ın Ateş sözkonusu olduğunda tavırlarına bazen sinir oluyorum. Çocuk ağlar ağlamaz hemen toparlanıp eve dönmemizi istiyor. Ben eşyaları toparlayıp çıkmakta gecikince hemen sinirleniyor. Sanki ben keyiften öyle yapıyorum. Aylardır dışarı çıkmıyorum ve acayip bunalmış durumdayım. Ben biraz nefes almak istiyorum ama o bunu anlayamıyor. Haftasonu gelsin biraz farklı birşey yapayım diyorum ama yine bütün günü evde Ateş'le yanlız geçiriyorum. Koray'ın işleri oluyor onları halletmek için çıkıyor. Bizi bıraktı ve gene işi varmış dışarı çıktı. Bense evde boğuluyorum :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder