28 Şubat 2011 Pazartesi

İşe başlamama az kaldı !!!


Bebek arabamızda oturmayı sevmediğimiz için kanguruda keyifle etrafı seyrediyor paşam


Beyfendi nadiren oturduğu otokoltuğunda.....

İşe başlamama 2 haftadan az bir süre kaldı ama ben hala bakıcı problemini aşamadım. Ateş kadına alışsın diye 1 ay öncesinden iş başı yaptırdım ablamızı. 15 gün geçmesine rağmen birtürlü alışamadı oğluşum. Ne yapıcam bilmiyorum. Bu sabah Ateş'i ona verdim. Ben biraz uyuyayım sen ona bak diye. Uyumak ne mümkün kıyameti kopardı bizimki. İşe başlayınca böyle yaparsa ben ne yaparım. Kafayı yemek üzereyim. İşyerinden biraz daha izin almak istesem oda mümkün değil. Bölümde benden başka üç bayan daha var üçüde hamile. Birininki biraz problemli gidiyor. Beni dört gözle bekliyorlar. Başka bir bakıcı aramaya kalksam onada vakit yok. Birde üstüne kayınvalidemler gelecek. Ateş onlarında tanımıyor birde onları yadırgayacak. İnşallah çok delirmez ne diyeyim bilmiyorum ki... Allah bana yardımcı olsun şu devreyi atlatabilmem için. Ateş kadına alışsa gözüm arkada kalmayacak.



Melike hanım ilk işe başladığında Ateş çok ağladı. Hep beni istedi. Buda biraz benim hoşuma gitti. Evet beni seviyor diye ama şimdi onu sevsin istiyorum. Biran önce ona alışsın ki bende gönül rahatlığıyla işe gidebileyim.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder