5 Şubat 2011 Cumartesi

İŞYERİNDEKİ KIZLARA BİR HALLER OLDU:)

Çalıştığım bölümde dört kız bir erkek 5 kişiyiz. Gecen sene ben hamile kaldım dogum iznine çıktıktan 2 hafta sonra Elif ben hamileyim diye çıkagelmiş.Bilenler bilir Mehmet Bey aksidir. Adamcağız sesini çıkarmamış.İyi hallderiz birşekilde sen gidene kadar Fatma gelir falan demiş. Bu arada ben izne çıkacam diye geçici muhasbeci bir bayan arkadas almışlardı. Mehmet'te iyi sen, hamileliğin ona yaradı devam eder falan demişti. O kızda 2 hafta sonra gelip bende hamileyim deyince Mehmet baya bi bozulmuş. O sırada Sonnur'da Mehmet Bey'e başka birşey için size birşey söyleyeceğim diyince Mehmet'e ona patlamış. Sende hamileyim dersen kıyameti koparırım Bildiğim bir doktor var gider aldırırsın diye espiri yapmış. Hatta Ayşen'de muhasebeye tayin isticem herkes orada hamile kalıyor geyikleri yapıyordu. Bugun işyerinden bir arkadaştan öğrendimki Sonnurda hamile ...:) İşe dönünce Mehmet Bey beni yiyecek bunların önünü sen açtın diye:) Velhasıl kelam hamile kalmak isteyen varsa bizim fabrikada bizim bölümde işe başlayabilir.... İşin şakası Ateş çok şanslı bir çocuk etrafımızda onun akranı birsürü arkadaşı olacak ...

2 yorum:

  1. Canım biz muhasebeye Mehmet Baba Türbesi adını taktık. Eğer Sonnur'da oğlan doğurursa çocuğu olmayan, oğlan isteyen kim varsa Gebze'ye bekliyoruz:)))

    YanıtlaSil
  2. Ayşencim bende Sonura dedim bizim kapıya millet çaput bağlamasın diye...:)

    YanıtlaSil