13 Şubat 2011 Pazar

ATEŞ'İN BAKICISI İŞ BAŞI YAPIYOR







Bakıcı işi nekadar zormuş. Canından kıymetli evladını bir başkasına emanet etmek.Hemde aileden olmayan birine teslim etmek benim için çok zor... Kadıncağız iyi birine benziyor ama ne bileyim Ateş onun kucağında ilk gördüğümde zoruma gitti. Aslında işe başlamama bir ay kaldı. Birbirimize alışalım istedim.Eğer anlaşamazsak başkasını bulmak için zamanım olsun. Annem ben işe başladıktan sonra buraya gelip gidecek kadının başında duracak bu biraz içimi rahatlatıyor. Ne bileyim ya bu işler çok zormuş. Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın herkesi. Şimdi Koray'ın kucağında ve bana gülüyor. Allah yüzünden gülmeyi eksik etmesin oğluşumun :)
Onun yüzünde en ufak bir gölgelenme olursa içim çok acır.



Birazda güzel şeyler göstereyim oğlumla ilgili . Ateş'in baba aşkını gösteren bir kamera görüntüleri ekledim birde birkaç yeni fotoğraf. Bu arada Sevgililer Gününüz kutlu olsun.



2 yorum:

  1. AYYYYYY DELİRDİK BİZ VİDEOYU GÖRÜNCE!!!
    Allah'ım ne tatlı olmuş paşam ya! MAAŞALLAH! Allah nazarlardan korusun kuzuyu! Canım benim cmtesi canlı canlı seveceğiz onu. Böcük gözleri yerim ben. Geçen Sonnur'la oturup videoyu seyrettik ve resmen ağzımızın suyu aktı yavruya:)D Yirim onu! Seni de öpelim bari:)))
    Çocuktan sonra böyle şekerim, ben nereye gitsem "hoşgeldin" demeden millet İdil'e saldırırdı, abimde "Aman, 40 senedir bunu -beni- gördüm, yeter, şimdi sıra kızımda" der hala:)D

    YanıtlaSil
  2. sağol Allah razı olsun benim hatrımı hiç sormıcan sandım:) Yarın gelinde orjinalini seversiniz. özledim valla

    YanıtlaSil