7 Eylül 2011 Çarşamba

Oğlumdaki yeni gelişmeler












Kuzumun gelişimiyle ilgili uzun zamandır birşey yazmadığımı farkkettim. Kuzum son zamanlara iyice emeklemeye başladı. Ama biraz tembbeliz iki-üç adım emekleyip sonrada oturup dinleniyor beyfendi. Ayrıca sıralamaya başladı. Zor günler bizi bekliyor Ateş'in peşinden koşup duracağımız günlşer geliyor...





Bakıcımız MElike Hanım benden tuavlet için oturak istemişti. Yavaş yavaş yakaladıkça oturturum böylece daha kolay söyler dedi. Bende denemekten zarar gelmez diye düşündüm aldım bir tane... Ateş paşa iki gündür kakasını tuvalete yapıyor büyük adamlar gibi... Melike hanım yakaladıkça tutarım ben diyor hadi hayırlısı...










Bu akşam ilk defa taytay durdu. Oyuncağıyla oynarken bir baktım bizimki ayakta bir yere tutunmadan bir kaç saniye durdu.yavaş yavaş yürümeye başlıcaz galiba herhalde yaşını yürüyerek karşılayacak. Şimdilik bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder