12 Ekim 2011 Çarşamba

Ateşimin saçlarını kestirdik

temel reisim benim :)


Ben bardaktan su içince oda bana saldırdı





















Kuzumun son uzun saçlı hali



Evet baskılara dayanamadık. Her gören şu çocuğun saçlarını kestirin gözüne giriyor baskıları bizi yıldırdı ve doğumgününden sonraki haftasonu saçlarını kestirdik. Maltepe'de Masal çocuk kuaförünün yolunu tuttuk. Açıkçası ilk defa bir çocuk kuaförüne gidiyorum. Ortam hoşuma gitti. Koltuklar yerine oyuncak arabalar koymuşlar. Her yerinden ayrı bir ses çıkıyor. Aynanın içinde lcd ekran koymuşlar çizgi film seyrettiriyorlar.



Biz tabi hemen görmemiş anne baba olarak kamerayı çalıştırmaya başladık. Koray çekiyor bende Ateş'i oyalamaya çalışıyorum. Çok şükür fazla sorun çıkarmadı. Ondan çok biz perişan olduk. Kuaförden çıktığımızda Koray'da bende ter içinde kaldık. Çok şükür bunuda atlattık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder