6 Ekim 2011 Perşembe

02.10.2011 Oğlumun doğumgünü partisi

çekirdek ailemiz






Müstakbel kankiler ve anneleri bir arada





Kuzeni ilerideki kankilerinden biri ozanla berabber :)







Doğumgününe çağırdığımız nerdeyse herkes geldi. Çocukklarla birlikte 26 kişiydik. herkes çok memnun kaldı. Evin süsünü,hazırlıklarımızı ve süprizlerimizi çok beğendiler. hepimiz için çok güzel bir gündü.










Kuzum benim ev o kadar kalabalık olunca kime bakacağını şaşırdı. Çok usluydu ama benim kuzum nerdeyse hiç ağlamadı. uykusuzluktan ölmesine rağmen sesini çıkarmadı.








Oğlum geçen sene bu saat 8.34'te bana gösterdiler sadece koklayabilmiştim. Bu seneyse kucağımda çok şükür. Her sene bu saate oğlumla resim çekilmeyi düşünüyorum.

























Cumartesi akşamı ateş uyuduktan sonra evi süsledik, hazırlıkları bitirdik yatağa yattığımda her yerim ağrıyordu.Ama kuzuma değer.





insanın evladının doğumgünü organize etmesi ayrı bir zevk.Onun ne kadar büyüdüğünü slayt gösterisini hazırlarken daha iyi anladım. slayt ilerledikçe kuzum büyüdü. Zaman hızla akıp geçmiş. Ben şimdiden oğlumun ilk zamanlarını unutmaya başlamışım. Bu bloğu açmakla doğru bir karar verdiğimi birkez daha anladım ve daha sık yazmaya çalışacağım. Sabah Ateş uyandığında salonun süslü haline verdiği tepkiyi kaydetmek için kolları sıvadık. Koray kamerayla salonda bizi bekledi. Kuzum salona girince çok mutlu oldu balonları alabilmek için kollarını uzattı ona özel birşeyler yapıldığının farkına vardı. Salonun süslenmiş hali

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder