14 Kasım 2011 Pazartesi

Kuzucuk en nihayet yürümye başladı

Bizimki 11 aylık olduğundan beri birkaç adım atıyordu ama daha fazla değil. Cumartesi günü annemlere gittik.Hülya'nın kızı Ceren'e yetişicem diye yürümeye başladı. Baya baya yürüyor. Ama komik bir halde . Eller havada ... Bizde görmemiş anne baba olarak hemen kayda aldık yürümelerini. Hoş dün pek keyifli değildi. Pazar sabahı geç kalktı saat 9 gibi. Öyle olunca öğle uykusuna geç yattı. 2.30 gibi kalktı bir daha uyumadı. Saat 6 gibi uykusuzluktan bayılmaya başladı. Uyutmaya kalktım uyumadı. akşam 6'dan saat 9.30'a kadar onu ara ara uyutmya kalktık ve başarısızlığa uğradık. Yapmadık şey kalmadı. Ben ayakta sallamaya kalktım beni istemedi illa Koray'ı istedi. Oda hayatında hiç çocuk sallamamış biraz deneyeyim dedi ama bu seferde onun ayak bilekleri ağrıdı. Çarşafa koyduk sallamaya başladık nasıl mutlu kahkahalar atıyor paşam. Tabi biri beni öyle sallasa bende mutlu olurdum. Bu seferde ben su koyverdim kollarım ağrıdı bunun uyuyacağı yok diye. Hadi bu sefer yıkadık. Beyfendi salonda kafasını bılduğu heryere koyuyor yatağa gelince dimdik ayakta... Neyse zor bela 9.30'da uyuttuk. Koray'la derin bir nefes alıp film seyrettik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder