28 Kasım 2011 Pazartesi

Kara cuma :(









Cuma akşamı Koray'ın şube yemeği vardı. Ateş'le baş başaydık. Uykusu 9,30 gibi geldi uyyuttum problemsiz bir şekilde. televizyonda dizi seyrettim öyle takıldım Koray'ı bekledim. Gece 1.30'da Koray gelemeyince yattayım dedim. 2 gibi bizimki uyandı. Bende süttünü verdim uyur diye bekledim ama nafile uyumadı. Saat 3 oldu Koray geldi bizimki hala uyumamıştı. Koray'ı görünce iyice zıvanadan çıktı. Mecbur aldık salona götürdük ne yaptıysak olmadı. Saat 5 gibi ben bir calpol vereyim belki sakinler diyerek Calpol'ü dayadık.En son sabahın 5.30'da elde salladık sonra ayağıma aldım öyle uyudu. Sabah 9'dada ayağa dikildi. Tabi biz doğru dürüst uyumamışız dağıldık Koray'la .



Sabah kahvaltısını yaptırayım dedim yemedi. Biraz birşey yedi o kadar. Sonra kakasını yaptı bir baktım ishal olmuş. Hepsi üst üste geldi. Ağzını kontrol ettim bizim gariban 3 diş birden çıkarıyor hemde azı dişleri . Ağzı çeşme olmuş sürekli salya akıyor. Bütün bir gün doğru dürüst yemek yemedi. Enson Elif'lere gidiyorduk Carrefour'dan Milupanın çorbalarından aldım ondan yedide rahatladım. Akşamda muhallebi verdim. Damakları çok ağrıyor aladığım kadarıyla çiğneyip damaklarına baskı yapmak istemiyor kuzucuk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder