23 Kasım 2011 Çarşamba

BEYLERBEYİ SARAYINDA KAHVALTI



Bahçedeki yeşil başlı ördek



Bana oyuncağı ile cee yaparken






yeni yürümeye başladıkya heryeri gezmek istiyor







Babalar ve oğulları










Erkan ile Selin en yakın arkadaşlarımızdan biri aynı zamanda Erkan benim kuzenim. Ege'de onların çocuğu Ateş'ten 8 ay büyük .Ateş Ege'nin ani çığlıklarından korkuyor ne zaman ev ortamında biraraya gelsek Ateş bir tur ağlama krizine giriyor o yüzden fazla görüşemez olmuştuk. İki taraftada bir arada kardeş gibi büyümelerini istiyor. Bu soruna bir çözüm bulmak için baya bir kafa patlattım. En sonunda dışarıda buluşmanın iyi bir çözüm olduğuna karar verdim. Farklı birçok uyaran olursa Ateş'in alışması daha kolay olur diye düşündüm. Dışarıda buluşmak iyi fikirde iki küçük çocukla nereye gitmek lazım diye araştırma yapmaya başladım. Sağolsun bloglar : ) Küçük bir araştırma yaptım. Birsürü listeyle karşılaştım. o listeleri yavaş yavaş gerçekleştirmek istiyorum. Listeler arasında Beylerbeyi sarayında kahvaltı vardı. Daha önce sarayda kahvaltı verildiğinden haberin yoktu. Değişiklik olur diye oraya gittik. Gerçektende bebekle gidilebilinecek yer. İlkbaharda muhteşem olur. O zaman bahçede servis yapıyorlarmış. Hava soğuk olduğu için kışbahçesinde servis açmışlardı. herhalde birçok anne benim gibi araştırmış ve buraya gelmişti. En az 10tane bebek vardı. Rahat bir yerdi. Kahvaltı fena değildi. Tabak veriyorlar. Fiyatına göre uygundu aslında. 10 TL birşey değil.


Kahvaltıdan sonra Erkanlar ayrıldılar Ege'nin uyku vakti geldi diye bizde sarayı gezdik. Saray'da fotoğraf çekmek yasak o yüzden çekemedim. Dolmabahçeden sonra bana biraz sönük geldi saray..

1 yorum: