27 Haziran 2010 Pazar

Oğlumun birtanecik babası ve Benim biricik aşkım




Koray'la ben üniversiteden sınıf arkadaşıydık. Yaklaşık 1,5 sene kanki muhabbetinden sonra sevgili sınıfına terfi ettik. Biz onunla önce çok iyi arkadaş olduğumuz için sevgili döneminde birbirimize rol yapmak zorunda kalmadık. Buda ilişkimizi oldukça sağlamlaştırdı. Bolu Abant İzzet Baysal Kamu yönetimini bitirdik. Okul bittikten sonra Koray ailesinin yanına Gümüşhacıköy'e orası neresi diyenler için Amasya'ya bağlı bir ilçe Merzifon yakınlarında köyün biraz büyük hali gitti bende İstanbul'a döndğm. Yaklaşık 3 yıl farklı şehirlerde yaşadık ama mesafe aramızda hiç problem olmadı. Bol bol hasretlik çektik ama uzaklık sevgimizi perçinledi. Sonra Koray Gümüşhacıköy'de İşbankası'na girdi. Bir sene çalıştıktan sonra askere kısa dönem gitti. O askerdeyken ailesinin tayini İstanbul'a çıktı. İzne geldiğinde üçgün içinde sözlendik ve resmi nikah yaptık. Malesef askerden döndükten sonra tayini çıkmadığı için G.hacıköy'e dönmek zorunda kaldı. Ve düğünümüz olduktan 6 ay sonra biz birbirimize kavuşabildik. Balayından döndükten 15 gün sonra ben annemin evinde kocamı beklemek zorunda kaldım. Kabus gibi günlerdi. Canım kocacım neredeyse her haftasonu Cuma akşamından otobüse atlar 8 saat yol gelir pazar akşamı döner doğru dürüst uyumadan işe giderdi. Çok şükür o günler geride kaldı.

Benim biricik kocam ve oğluşumuzun babası inanılmaz bir adamdır. Çok ince düşünür,şimdilik bana ve yavaş yavaş oğluna çok düşkündür. Toplam 13 yıldır beraberiz birlikte büyüdük yani birbirimiz yüzünden tartıştığımız çok nadirdir. Benle birlikte birşeyler yapmayı ve gezmeyi çok sever. İkimizinden en mutlu olduğu zamanlar yanlız başımıza çıktığımız seyhatlerdir.

Oğluşumuzu bekleme süreci onu düşündüğümden de çok etkiledi. Koray normalde başkasının çocuklarınada çok düşkündür. Tüm ailenin çocukları ve arkadaşlarımızın çocukları ona deli olur. Biran önce vakit geçsinde bizde oğlumuzu kucağımıza alalım diyip duryor. Bebeğimize alınacak herşeyle bizzat ilgilenmek istiyor. Şunu alalım şöyle yapalım diye planlar yapıyor. Şimdiden seneye tatile gidebileceğiz çocuk için uygun otelleri araştırıyor. Akşamları yanıma gelip karnımı öpüyor onunla konuşuyor bana karşı oğluyla birlikte hain planlar kuruyor.İkisi birlik olup benim evdeki hakimiyetime son vereceklermiş. Beni delirtmekle ilgili inanılmaz planları var Allah sonumu hayretsin diyorum başkada birşey diyemiyorum. Bu ilgi ve alakanın oğlumuz olduktan sonrada devam etmesini diliyorum hayatım :)

Sözün kısası çok mutlu bir evliliğim var ve bu mutluluğu bebekle taçlandırabildiğimiz için Allah'a binlerce kez şükrediyorum. Allah nazarlardan saklasın inşallah..............Amin

3 yorum:

  1. maşallah diyelim, ömür boyu mutlu olun, mutluluk verin
    birbirine yetebilen çiftlere bayılıyorum, hele de arkadaşlık temelleri varsa...
    oğluşunuzla ve kısmetse diğer çocuklarınızla sağlıklı,mutluluk ve başarılı bir yaşam dileklerimle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Minecim çok teşekkürler.Amin. Sanada hayat bol bol gülsün inşallah

    YanıtlaSil
  3. Maşallah size Allah nazarlardan korusun. Bizim de eşimle üniversite arkadaşlığıyla başlayan bir hikayemiz olduğundan yazdıklarını okuyunca çok sevindim. Oğluşunu sağlıcakla kucağına alıp, mutlulukla sevgiyle büyütürsünüz inşallah canım, sevgilerimle...

    YanıtlaSil