27 Haziran 2010 Pazar

Oğlumun Nilüfer Teyzesi ve cocukları



Annem,babam, Nilüfer ve eniştem Ercan





Biraz ailemden bahsedeyim. Biz dört kızız. Babamlar erkek için çok uğraşmışlar fakat sonunda Esma dünyaya gelince pes etmişler. Bizim tekne kazıntısı çok yaramaz bir çocuktu. Babamın sürekli söylediği bir lafı var Esma ilk çocuk olsa bir daha çocuk yapmazdım diye o kadar yaniii

Fotoğraftaki Esma teyzesi ,bora ve damla






En büyük ablam Nilüfer 38 yaşında 2 iki tane dünya tatlısı çocuğu var. Bora ve Damla. Bora ilk torun ve hepimizin gözbebeği. Ailede 4 taroun var diğeride yolda ama Boracığımın yeri ayrı. Çok olgun ve zeki bir çocuk. 11 yaşında ama seninle oturup yaşıtınmış gibi sohbet eder. Bora okula başlamadan 4 yaşında kendi kendine okuma yazma öğrendi. Koray'da bunu biliyor ama tam boyutlarını bilmiyormuş. Bora 5 yaşındayken birgün ablamlara oturmaya gitik .Onların apartmanında havuz var Koray'la ikisi havuzda oynuyorlarmış. Bora Koray Enişte dün akşam Fenerbahçe'nin maçı vardı. babam gazeteleri getirdi ben havuzdan çıkıp macın yorumlarını okuyayım deyip havuzdan çıkıp gazetenin spor sayfasını açıp yorumları okumaya başlayınca Koray girdiği şoktan dolayı az kalsın havuzda boğuluyormuş:)))) Öyle bir çocuk yani... Allahım benim oğluşumda Bora abisine çeksin inşallah ....



Birde Damla'mız var. Tam bir prenses. Beyaz ten ,mavi renk göz ,kumral saçlar çok güzel bir kız. Tabii prenses olmanın getirdiği nazlarda yanında hediyesi. Ama çok tatlı bir kız. Aramızda baya iyi. Bana saçlarını taratıyor,banyasunu yaptırmama izin veriyor ve en önemlisi tırnaklarını kesmeme izin veriyor. Bu işlemler bana verilen önemin göstergesiymiş. Annesi öyle söyledi. Tırnaklarını babası, annesi ve ben kesebiliyorum. Bana verilen payeyi siz düşünün artık :)))



Ailem benim için çok ama çok önemliler. Bu dünyada benim için önemli olan eşim ve ailemdir. Diğer herşey onlardan sonra gelir.Hepsini çoooooooooooooooooooook seviyorum. Resimdeki Esma teyzeleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder