23 Haziran 2010 Çarşamba

Tüp bebek olayı...

Koray'la evlendikten yaklaşık beş sene sonra çocuğumuz olsun istedik. Ama çocuk yapmak o kadar da kolay değilmiş. Ay kazara oldu diyenlere sinir olmaya başalmıştım. Neyse çabalarımız sonuç vermeyince doktora gitmeye karar verdik. Bir sürü test ve başarısız 4 aşılama sonrasında bize sizde bir problem yok böyle sebepsiz çocuk sahibi olamayan bir yüzde var siz ona giriyorsunuz deyip bizi postaladılar. Bende tüp bebek olayına çok sıcak bakmasamda en azından bir deneme yapalım. Olmazsa ileride keşke deneseymiş demilelim diye tüp bebek merkezine gittik. Umut Tüp bebekte işlemlerime başladık. Allaha binlerce şükür olsun ki ilk seferinde tuttu ve bugünlere geldim.Hayatımın en mutlu ve huzurlu günlerini yaşıyorum. Bebeğim için birşeyler almak, planlar yapmak inanılmaz. Koray'la dün oğlumuz için hastane çıkışlarına baktık. İkimizde bodylerin içinde bizim çocuğumuz bize doğru bakacak diye çok heycanlandık. Bazen hala inanamıyorum. Oda bana bir tekme atıyor inan inan ben geliyorum sizin canınıza okuyacağım diyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder