23 Haziran 2010 Çarşamba

Oğlumun odası




Geçen hafta cumartesi günü oğlumun odasının siparşini verdim. Oda araştırmasına biraz erken başladık ama cocuğumun odası benim için çok önemli en içime sineni almak istedim. Birde doğumum eylül sonu ekim başı gibi olacak yaz ortasında karnım burnumda mobilyacıları gezmek istemedim. Geçen haftaki sıcakları görünce iyikide öyle yapmışım diyorum. Birçok yeri gezdik. Masko ,Modoko, mahalle aralarındaki mobilyacılar... Bir ara her hafta bir mobilyacıdaydık. Koray evlenirken bu kadar mobilyacı gezmedim vallahi demeye başladı. En sonunda Modoko'da Çocuk kalbi diye bir bebek mağzasından siparişimizi verdik. İkimizinde içine sindi.
Fotoğraftaki çatıları kırmızı yaptırdık. Bir çekmeceyide kırmızı yaptırdım. Böylece dolapta,şifonyerde ve yatakta kırmızı olmuş oldu. Eee ne demişler üç kuruş fazla olsun al olsun bizim ki o hesap:)

1 yorum:

  1. Cicim blogunuz hayırlı olsun:)
    Bizde helecanla oglusunuzu bekliyoruz, optuk

    YanıtlaSil