27 Haziran 2010 Pazar

Bebeğimin ilk kıyafetleri










Dün havayı biraz serin görünce annemi alıp Eminönü'ne gittim. Sıcaklar bastırmadan almak istediğim bebek şekerlerinin siparişini vermek için esnafla yaklaşık 1,5 saat süren bir pazarlık yaptık. En nihayet istediğim şekilde ve fiyatta anlaşabildik. 15 gün sonra teslim alacağım. bebek şekerim biraz değişik olsun istedim. Metal bisikleti süsletim. Şekerler geldiğinde fotoğrafını koymayı ve mağzadaki maceramı o zaman anlatmayı planlıyorum.Bizim sülaleden kiminle gidersek gidelim mutlaka Eminönü'nde 5-6 saat kalırız. Bu seferde öyle oldu. Şeker mevzunu bitirnce anneme gel buradaki hastane çıkışı fiaytalarına bakalım dedim veeee içimdeki alış veriş canavarı ortaya çıktı. Bebeğimin ilk hastane çıkışı ve kıyafetlerini satın aldık rahatladım.Koray Galatasaray'lı onunla bir anlaşma yapmıştık. İlk kıyafeti Galatasaraylı olacaktı. Bir baktım Galatasaraylı tulumlar var hemen birini kaptım. Böylece vicdanen içimi rahatlatıp:))) alış veriş yapmaya devam ettim. İlk o kıyafet alındı yemin etsem başım ağrımaz:) İlk mağzadan hastane çıkışını alınca hamile bayanların peşine takılıp Havuzlu Hanı bulduk. Daha önce internetten Havuzlu hanla ilgili birkaç yazı okumuştum. Hanı çok beğendim. Zannedersem 6 katlı falandı. Girş kattan itibaren -3 kata kadar sırf bebeğin ilk zamanları için malzemeler satıyorlar. Tüm ihtiyacını oradan karşılayabilirsin. Tabi insanın yanına giderken onu frenleyici birini mutlaka alması gerekiyor. Yoksa tüm hanı satın alabilirsin. Fiyatlar çok ucuz değil ama hepsi kaliteliler.Benim her ürünün kalitesi hoşuma gitti. Annemle birlikte herşeye saldırıyorduk ki yanımıza fazla para almadığımız aklımıza geldi ve fiyatları öğrenip bütçemize az hasar vererek handan çıkabildik. Benim ilk bebeğim olduğu için tüm aile heycanlı aslında herkes fazla birşey alma bizde hevesleniyoruz bizde alcığaz deyip duruyor. O yüzden bende kıyafetleri değilde diğer eksikliklerini almaya çalışıyorum. Bir yaşına kadar olan çocuklu annelere havuzlu hanı şiddetle tavsiye ederim. Ben çok beğendim. Hastane çıkışını 10 parça 45 tl'ye aldım.Aldığım bodyler 11-16 tl arasında değişiyor.









2 yorum:

  1. sanırım tatlı telaşeler yaşıyorsunuz allahtan dilerim inşallah evliliklerini çocuklarını görürsünüz sevgiler tatlkım banada beklerim seni izlemeye alıyorum
    http://ikimiz-2.blogspot.com/
    http://modadunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Evet çok güzel bir telaş bir an önce 2,5 ay bitsede bebeğimi kucağıma alsam diyorum. Bu arada amin demeyide ihmal etmiyorum. Bende seni izleye alıyorum

    YanıtlaSil