2 Temmuz 2010 Cuma

Oğluşumuzu gördük




Bugun Koray'la hastaneye gittik. Ayrıntılı ultrasona girmemiz gerekiyordu.Doktorumuz 10 gün boyunca izinliymiş dün işe başlamış. Çok yoğundu. Normalde hemen ultrasona alırdı ama bu sefer bizi 1 saat bekletti. Neyseki beklediğimize deydi. Oğlum gayet sağlıklıymış. Kiloda almış. Biz ona bakarken oda esniyordu. Beni niye uyandırdınız der gibiydi.

Bugun bir aksilik olmazsa hastaneyede karar verdik. Benim doktorum Ercüment Bey Gata çalışıyor o yüzden özel hastane araştırıyorduk. Koray'la bir türlü ortak noktayı bulamamıştık. Onun beğendiği hastaneler bana pahalı geliyor benim gösterdiklerimide o beğenmiyordu. Nihayet uygun fiyatlı ve onunda beğendiği hastaneyi bulduk. Hisar Continental. Bu arada ben doğum fotoğrafçısıda istiyorum. Hastaneye sordum izin veriyormusunuz diye onlarda sadece anlaşmalı olduğumuz fotoğrafçı çekebilir dediler. bende biraz panik yaptım. Çünkü ben Nazan Erden'i istiyordum. Hemşirelere sorun ismini bilmiyoruz dediler. Tam ben hemşireyle konuyu konuşurken birde baktım ki Nazan hanım geliyor. meğer anlaşmalı fotoğrafçı oymuş. Çok mutlu oldum. Çok şükür sıcaklar bastırmadan ana kalemleri hallettim. Şimdi ayrıntılarla uğraşmam gerekiyor.


Koray dalga geçmeye başladı. Herşeyinde sosyetik olacak diye. bende kendime görmemişin oğlu olmuş diyorum. Ama napayım gerçektende görmedim. Oğlum benim ilk bebeğim ve 8 yılın sonunda geliyor. Bende tüm heveslerimi almak istiyorum. Allah bize bir daha çocuk nasip ederöi bilmem keşke şunuda yapsaymışım demek istemiyorum. Hastane odasına folyo balonlar alıcam gelen çocuklara hediye edicem. Birazdan toptancıyla konuşucam.


Oğlumun ayrıntılı ultrasondaki görüntüsünüde ekliyorum.

1 yorum:

  1. canım benim hayırlısıyla annesinin kucağında da misler gibi uyuyacak inşallah
    ileride bu fotoya bakıp inanamayacak :)

    YanıtlaSil