11 Temmuz 2010 Pazar

Bebek şekerimiz hazır







Hamileliğimin 4. ayından beri herşeyi planlamaya ve sıcaklara kalmadan bitirmeye uğraşıyorum. Çok şükür önemli olan büyük işleri halletim sayılır. 2 ay önce Hülya ablamın ihtiyaçları için Eminönü'ne gittik. Oraya gitmişken bebek şekeri araştırmasıda yapalım demiştim. Eminönü'nde bu iş için bir sokak var resmen.Hepsine girip çıkmıştım o zaman ve nihayet bisiklet modeline kara vermiştim. Yaklaşık 2 hafta önce annemle birlikte gidip Süs Dünyası'na sipariş verdik. Hoş bisiklet modeline karar vermeme rağmen ayrıntılar için bir buçuk saat orada kalma becerisini gösterdik. Bebek şekerini 15 gün sonra alabilirsiniz dediler. Tam cumartesi şekerleri almak için Hülyayla anlaşımıştık ki perşembe günü beni aradılar bisikleti bulamıyoruz dediler. Gelin başka bir model beğenin yada bekleyin dediler. Ayrıntılar için bir buçuk saat harcamışken tekrar aynı eziyeti çekeceğim diye sinir olmuştum.Hulya'ya mesaj atıp cumartesiyi iptal ettim.



Cumartesi günü nasılsa karşıya geçmeyeceğim diye annemle birlikte Pendik pazarına gittik. Her zamanki gibi 2-3 saaatimiz pazarda geçti. çok yoruldum. Annemde dinlenirken Süs Dünyasından aradılar bisikletinizi bulduk gelip alabilirsiniz dediler.Koraycığım sağolsun beni annemden almaya gelmişti. Arabaya binince küçük bir yıkama yağlamadan sonra :)kocağımı Eminönü'e gitmeye ikna ettim.( Kocacığım tam bloga yazarken geldi ve yazımı okudu. Taraflı yazıyorsun yıkama yağlaman hiçde küçük değildi yağ içinde kaldım.Resmen kendimi oto yıkamacısına girmiş araba gibi hissettim su içindekaldım.Yazını düzelt diye söylenmeye başladı:)) Maltepe'de küçük bir işimiz vardı onu hallederken yağmura yakalandık. Benim üstüm baya bir ıslandı. Ama yine de inat ettik. Ben birşeyi kafama taktım mı ya o iş olacak ya olacak bu konuda çok takıntılıyım malesef:) Gidip şekerlerini aldık. Dönüşte eve alış veriş yaptık marketteki kız artık ne kadar yorgun gözüküyorsam bana koltuk gösterdi oturum biraz diye. Yani anlayacağınız geberdim. Ama bence yorgunluğuma deydi.Sevgili kocacağıma yardımlarından ötürü teşekkür etmeyi borç bilirim. Yalakalar kulübü az önceki tavrımdan dolayı beni aralarına kabul ettiler sanırım:)))

7 yorum:

  1. Merhaba Fatmacım,oğluşun hayırlı olsun blogunda şekerlere bayıldım...Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. allah sağlıklı sıhattli bir avlat nasip etsin şekerler harika

    YanıtlaSil
  3. Gülyüz abla beğendiğine çok sevindim. Doğumdan sonra eve beklerim. Gelemezsen Ayşen'le yollarım sana

    YanıtlaSil
  4. Aylincim temenilerin çok teşekkürler. Allah isteyen herkese versin.Şeker için çok dolandım ama deydi.

    YanıtlaSil
  5. ne tatlı bir bisiklet bebeğinizi hayırlısıyla kucağınıza almanız dileklerimle sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. şekerler harika hayırlısıyla doğumunu yapıp sağlıklı bir bebeğe kavuşursun inşallah canım

    YanıtlaSil