26 Ağustos 2011 Cuma

Ramazan Bayramı

Birşey başladımı bitiyor işte... Ramazan gelecek geldi derken bitiyor. Bizde şirkette geleneksel olarak ramazanın son cuması beraber iftar açarız. Bu akşam pendik'te gülistan sofrasında buluşacağız. Ateş'i anneme sabahtan bıraktım. Bu gece sabaha karşı yola çıkıyoruz. Yolculuk var Çanakkale'ye kayınvalidemlere gidiyoruz. Dün akşam şöyle bi valiz yaptım Eve gidince ayrıntılı olarak hazırlamam lazım. Ama canım hazırlamak istemiyor. Koskoca yaz geçti .Güya tailde yaptım ama dinlenemedim. Kendimi çok yorgun ve mutsuz hissediyorum. Hayatımda ilk defa acaba sakinleştiricimi alsam diye düşündüm. O kadar yani. Ateş'lede ilgisi yok. Çok zor bir çocuk değil. Ama yorgunum işte... Yol gözümde büyüyor. Kayınvalidemlerlede pek sağlıklı bir ilişkim yok. Oraya gitmekte beni geriyor. Gitmemek için bahane arıyorum ama bulamadım işte... Nasıl bir tatil beni bekliyor bakalım. Hayırlısı olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder