12 Ağustos 2011 Cuma

DOĞUMGÜNÜ HAZIRLIKLARI

Oğluşumun doğumgününe aslında çok var ama beni şimdiden bir telaş aldı. Nasıl yapsam, kimleri çağırsam evdemi yapsam dışarıdamı yapsam ikigün mü yapsam diye düşünüp duruyorum. İlk önce sadece aile arasında yapayım dedim. Bir hesap yaptım sadece benim ailem, Koray'ın ailesi ve bir iki arkadaş 30 kişi yapıyoruz. E evim o kadar büyük değil tabii diyerekten dışarıda yapmaya karar verdim. Parti evleri araştırması yapmaya başladım veeee boyumun ölçüsünü aldım. 20 büyük 20 çocuk için minumum 750 TL istiyorlar. Birde sadece 2.30 saat için o parayı istiyorlar inanamadım.Ve doğal olarak evde yapmaya karar verdim. Bu seferde Koray ben arkadaşlarımıda çağırmak istiyorum deyince sayı çıktı 50'ye en iyisi ailelere ayrı arkadaşlara ayrı doğumgünü yapmaya karar verdik yoksa eve iğne atsan yere düşmeyecek.

Bu arada pastalara baktım. Şekerhamurlu pastalar 150 TL'den başlıyor 300 TL'ye kadar gidiyor. doğumgünü için ciddi bir bütçe ayırmam gerekecek gibi gözüküyor. Evi süslemek için Eminönüne gidip malzemeleri ordan alayım diyorum. internetten malzemelere baktım bana biraz pahalı geldiler. Birde görerek almak daha iyi olacak gibi geliyor. Doğumgünü için konseptede karar vermem lazım.
Gelen kişilere hatıra kalması için bir Ateş'in resim ve videolarından oluşan bir CD hazırlayıp vermeyi planlıyorum. Koray'a söyledim hala resim seçecez. Bilgiişlemdeki arkadaşımdan müzikli slayt gösterisinin nasıl yapılacağını öğrendim CD'yi kendim hazırlayacağım. Resimlere uygun müzik seçmem lazım. Sonra onları bastırmaya göndericem. CD üzerinde Ateş'in resmi olacak. Birde magnet yaptırayım diyorum. Çok işim var çooook... Öffff bu iş amma zormuş yoksa benmi abartıyorum ....
Kuzumun ilk doğumgünü herşeyi özel ve güzel olsun istiyorum... Şimdilik bu kadar ayrıntıları gerçekleştirdikçe yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder