16 Ağustos 2011 Salı

birkaç günük Şile kaçamağının yüksek maliyeti :(













Koray'ın kardeşi Okay yıllık izinini kullanmış birkaç günlüğüne bize geldi. Koray'da Fatma ben çok bunaldım hazır Okay'da burdayken bir iki günlüğüne izin alayım dedi. Bende nasıl olduğunu anlamadan resmen karambole getirerek izin aldım. Çarşambaya kadar izinli olunca bende organizatör tarafımı devreye sokup hemen Esma'yıda ayartıp doğruca onlarının yazlığına Şile'ye gitmeye karar verdim. Pazar günü yola çıktık. Çıktık ama arabada iki küçük cocuk ve dört büyük ve eşyalar biraz eziyetli bir yolculuk oldu. Bizim araba maşallah akerdiyon gibi eşya koydukça yukarı doğru açılıyor mübarek...Hepimiz sığıştık.Herşey gayet güzel geçti. Taki ben pazartesi günü havuza girinceye kadar. Havuzda Koray ve Okay'la şakalaştık. Ben havuzdan çıktım ve havluyla kurulanayım dedim. Tam havluyu aldım. Bir düşme sesi duydum. Ve resmen filimlerdeki gibi birden etrafımdaki şeyler yavaşladı. Okay'ın İphone 4'ü zıplaya zıplaya havuza düştü. Ben sadece okay okay diye çığlık attım. Okay suya daldı telefonu çıkardık. Ama olan olmuştu. Telefon öldü... :( Meğersem bizim Okay telefon bağımılısıymış... Çocuk telefonsuz duramıyor. Kız arkadaşlarına bizim telefon numaralarını verdi. Şile'den erken dönmek zorunda kaldık. Ona yeni bir telefon almak için Turkcelde de bir sürü problem yaşadık. Telefonu alamadık. Yarın Koray'la gidip alıp göndericez. Çocuğun bir gün bile telefonsuzluğa tahammülü yok. Ne garip bir durum bize çok tuhaf geldi. Birde telefonun parasını biz ödicez. Durup dururken ciddi bir masraf çıktı. Bedava tatil bana 2.000 TL'ye mal oldu. Biraz stres atayım derken daha çok stres oldum. Bende çok ucuz bir telefon var ben pek telefon marklarına önem vermem. Ama piyasanın en pahalı telefonlarından birini alıp kullanmadan başkasına vermekte gıcık bir durummuş ... Hayırlısı olsun cana geleceğine mala gelsin diyorum artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder