24 Haziran 2011 Cuma

Reyyan pastanesi















Kuşadasından dönüşte İzmir'e ateş'in amcası Okay'a uğradık. Hem Okay'ı görürüz hemde hava biraz serinler öyle yola çıkarız dedik. Okay'da oturduk Ateş uyudu uyandı yemek yedir derken benim akıma daha önce Vedat imor'de seyrettipim Reyyan Pastanesine gidelim dedik. Tam bir macera oldu bizim için Okay arayıp yerini öğrenmesine rağmen yarım saat yeri aradık.Laf olsun diye değil gerçekten yarım saat aradık. En nihayet bulduk pastaneye bir girdik oturacak yer yok. Garsona ben istanbuldan geliyorum pastalarınızı yemeden gitmem lütfen bana yer bulun dedim. sağolsun garson bir yer ayarladı. Fakat pastaları gerçekten çok güzeldi. afiyetle yedik. Sonrada yola çıkmaya hazırlandık. Bende Ateş acıkmıştır diye yoğurt yedireyim dedim demez olaydım. Bir ağlamaya başladı yarım saat susturamadım.En sonunda bir Opet'e girdik aldım bahtaniyeye koydum salladık Okay'lada öyle sakinleşti. Uyudu bizde akşam 7 gibi yola çıktık. 8,30'ta tekrar uyunadı. Bir saat kadar oyalandı tekrar bir benzinciye girdik bahtaniyede salladık gece uykusuna geçti bizde rahat bir nefes aldık. Gece 3 gibi eve geldik tatil maceramız sona erdi. Döndük kürkçü dükkanına :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder