8 Temmuz 2011 Cuma

çoooook mutsuzum oğlum baba dedi :(

Benim birtanecik tatlı oğlum baba dedi ve ben yıkıldım. Ümitlerim vardı. Tamam bana benzememişti ama beni babasından çok seviyordu... Onu dokuz ay karnımda taşıdım, doğduğu andan itibaren emrine amade oldum.Karşılığı baba demek oldu. Tamam Koray'da ateşi çok seviyor onunla oynuyor,vakit geçiriyor ama ama ben saçımı süpürge ettim ya.... Resmen hasedimden çatladım. Ateş her baba dediğinde Koray eriyor ben sinir oluyorum. İlk baba dediğinde resmen hasedimden kalkıp zıpladım. Koray geldi. Bundan sonra Ateş'in herşeyiyle sen ilgileneceksin ben karışmıyorum madem baba dedi senin sorumlulukların arttı ben sadece onu sevicem diye ayak diredimsede malesef yemedi. Yine cefa bana sefa Koray'a kaldı.... Çok mutsuzum çoooooook

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder