24 Haziran 2011 Cuma

bloga geri dönüş :)))











































Uzun bir aradan sonra tekrar yazmaya başlamaya kararverdim. İnsan ara verince tekrar başlamakta çok zorlanıyormuş. Geçen zaman içinde kuzum 4 diş çıkardı ve bir tatil yaptık.













İşyerinden bölüm arkadaşlarımın hepsi hamile olunca bu sene tatil yapamam diye plan yapmamıştık. Ama baktım mehmet bey tatil planı yapıyor bende hemen kendimi araya sıkıştırdım.Bende tatile çıkıcam deyip aradan sıyrıldı. Bir hafta Kuşadası'na gittik. Kuşadasında kuştur tatil köyüne gittik çok memnun kaldık. Küçük çocukla gidilenilecek bir yer. Bir kere elemanları çok ilgili ve yardım sever. Ateş'in sebze çorbasını hergün özel hazırladılar. Ahçıyla çorba konusunu konuşmak için yanaşıp durumu anlattım ahçı ne demek sizin çocuğunuz bizim çocuğumuz ne isterseniz yaparız deyince şoka giriyordum. Tatilköyü tek katlı yada 2 katlı binalardan oluşuyordu. Önce bizi havuzdan uzak bir odaya yerleştirdiler. Sonra benim ısrarlarım sonucu odamızı havuz kenarıdaki bir yere taşıdılar. Odanın balkonundan havuz 2 adımdı o kadar yakındı. Ateş uyurken benle koray sırayla havuza girdik.













Bu arada benim oğlum çok çapkın olacak şimdiden öyle gözüküyor. Yandım kızlardan çekeceğim var. Koray o sana iyi oldu. Çok büyük konuştun Allah sana öyle bir çocuk verdi deyip kızdırıyor. Tatil boyunca gördüğü her kıza resman asıldı. Kendine baktırıp sevdirinceye kadar yapmadığını bırakmadı. Olay şöyle gelişiyordu. Ateş bebek arabasında bize doğru dönük beni görüyor ve sürekli söyleniyordu. Höydöydöy şeklinde sonra yanından bir bayan geçtiğini görüyor hareket şu: Olabildiği en sevimli halini alıp gülücükler atıyor işe yaramazsa muhteşem kahkahalarından atıyordu. Tabi buna dayanamayan kızlar bizimkini sevip yanından öyle geçiyordu. Kızlar geçince bizimki yine söylenmeye devam ediyor... Bu iş 5 gün boyunca devam etti.. Bu cocukla çok işim var çooooook...

1 yorum:

  1. YERİMMMM ONU!! Çapkın, çapkın o! Boncuk gözlüm benim, öpüyorum onu bolll bolll

    YanıtlaSil