13 Aralık 2011 Salı

herşey üst üste gelmek zorunda mı????

Tam hayatım düzene girdi rahatladım derken yine herşey üst üste geldi. Geçen hafta aile boyu kabus yaşadık hemde uzuuuuuuun bir kabus. Önce Esma'nın bakıcısı otobusten inerken düşmüş kolunu kırmış.Annem onun yanına gitti. Ozan'a bakacak kimse yok diye. Peşinden benim gerizekalı bakıcım Koray'ın bana ilk anneler günü hediyesi olarak aldığı tek taş yüzüğümü kaybetti. Birde geçmiş karşıma canına geleceğine malına gelsin o paranın senden çıkacağı varmış demez mi kafayı yedim. Resmen bile bile kaybetmiş. Yüzük yatakodasında komidinin üzerinde duruyordu. Ateş'le odayı temizlemeye girmişler. Ateş yüzüğü yere düşürmüş bizimki duymuş ama yatağın altına kaçtı diye ilgilenmemiş bir güzel yerde duran halıyı camdan çırpmış. Bana halıyı çırptığını ertesi gün söylüyor birde. Ertesi gün geçmiş karşıma canına geleceğine malına gelsin benim kızda 60 tl'lik ayakkabısını kaybetti deyince tepem attı. ya o yüzük kaçpara senin haberin varmı deyince ne olacak en fazla 200 TL eder demez mi ya sabır dedim kadın beni deniyor ne kadar delirtebilirim diye. bende yüzüğün gerçek fiyatını söyledim daha taksidi bitmedi falan dedim ama onun umrunda bile değil. O akşam Ateş'in ateşi çıktı. 40 derecede yandı yavrucağım. Ertesi gün ve gecede yandı en son 40,4'ü görünce koşa koşa hastaneye gittik orda kaldık. Hatun akşam vakti bir kere bile arayıp Ateş'i sormadı. Benden özür bile dilemedi. ben suçluyum evde olduğum için falan diyor hala. Ateş o yüzüğü alı yutmaya kalkabilirdi. Düşündükçe deliriyorum bu nasıl rahatlık çözebilmiş değilim. Dün sabahtan bakıcıyı aradım akşam için yemek yap dedim. Tüm gün vakti olmasına rağmen yemek yapmamış. Akşam aradım ne yemek yaptın diye bana demez mi yemek falan yapmadım hergün yemek mi yenir diye güya şaka yapıyor. Bende hala saf saf şaka yapıyorsun herhalde falan dedim yo yapmadım demez mi? Eve gittim gerçekten yapmamış. Ya sabır çektim Ateş uyuyordu ses çıkarmadım. Bugunde aradım e artık bugun yemek yaparsın herhalde falan dedim. Bana demez mi ay bilmiyorum Ateş var ütü yapıcam zamanım olursa yaparım ben artık olduğum yerde zıplıyorum sinirimden. Sen yemek yapmada akşam ben sana gösteryim dedim artık. Sonra kıvırmaya başladı ay hiç halim yok falan diye. Büyük ihtimal başka bir iş buldu kendini işten attırmak için uğraşıyor. Dileğine kavuşacak bu cuma onu işten çıkarıyorum. Pazartesi yeni bir kadın başlayacak.Hayırlı olur inşallah . Bu arada Ethem amcamı hastaneye yatırdılar. Allah'ın sen ona yardım et katlanma gücü ver yarab.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder