16 Aralık 2011 Cuma

Hayatımın şokunu yaşıyorum

Bu sabah Ateş 4.30'da uyandı bir daha uyumadı.Onunla boğuştum bütün sabah. Bugun işyerinde görüşmem vardı. Özenerek giyindim. Yüzük takayım bari diyerek mutfağa yöneldim. Hafta içinde annemin Mardin'den getirdiği yüzüğü aspiratörün üstüne koymuştum. Tam yüzüğü almak için parmaklarımın ucuna kalktım ve hayatımın şokunu yaşadım. Bir baktım kadının kaybettiğini söylediği yüzük bana bakıyor. İnanamadım. Yüzüğü aldım yatakodasına Koray'ın yanına koştum. Koray kalk yüzüğü buldum diye. Garibim hangi yüzüğü diyor o kadar ümidi kesmiştik yani Koray sahte olmasın dedi baktim yüzğün içinde altınbaştan almıştık altınbaş pırlanta yazıyor. Ben Koray şaşkın şaşkın bakıyorum bu ne demek şimdi diye soruyorum öylece baka kaldık. Ve tüm parçalar yerine oturdu. Dün akşam ben eve geç geldim kuaföre uğradım Koray erken gitti kadını yollamış. Ben her zamanki yoldan değil bir üst yoldan eve geldim. Bir baktım bizim kadın başka bir apartmandan çıkıyor. Kadın ordan biriyle anlaşmış. Beni yarı yolda bırakacak. Köylü kurnazlığı yapıp kendi attırmak için yüzüğümü aldı. Bütün hafta saçma sapan davrandı ki ben onu kovayım kendisi çıkmasın manyak kadın. Yüzüğü bırakması mevzunda da bu salak yüzüğün gerçek olduğunu bilmiyordu herhalde benim bu kadar üstüne düşeceğimi ve üzüleceğimi tahmin edemedi.
Sabah sabah hayatımın şokunu yaşadım. 10 aydır yanımda çalışıyor dürstçe gelip ben çıkmak istiyorum dese napıcam zorla çalıştırack halim yok ya gönderirdim. Yeni bulduğum kadınla bir süre çalışır sonra giderdi. Bir insan nasıl bu kadar kötü kalpli olabilir. Bende hala salak gibi maaşında kesmeyeyim sonuçta istiyerek yapmadı sadece gönderyim gitsin diye düşünüyorum. kadının yaptığına bak. Bütün gün acaba ben bu kadına ne yaptımda bana böyle bir kötülük yaptı diye düşünüp duruyorum. Sabahın 7'sinde tüm aileyi ayağa kaldırdım yüzük bulundu ben şimdi bu kadını ne yapayım diye. Annem iyi niyetlisi demezmi bunca aydır çocuğuna baktı hellalik iste sende hakkını helal et demez mi ? Bende başladım ona bağırmaya bu kadar saf olmak zorunda mısın ? Bir haftadır bana neler çektirdi? Ben ona hakkımı helal etmem diye . Bu sefer babam girdi devreye hakkını helal et diye . Bu kadar iyi niyetli olmak zorunda değilim ben yaa. Bana cehennem gibi bir hafta yaşattı. Beni ya 50 yada 100 TL için sattı gerizekalı kadın. Allah'ım bir an önce akşam olsa eve gidip kadını hayatımdan çıkarsam . Çok mutlu olacağım. Allah'ın sen bizi iyi niyetli insanlarla karşılaştır yarabbim. Onada hakkımı helal etmiyorum. Öbür dünyada bana bunun hesabını nasıl verecek çok merak ediyorum.

2 yorum:

  1. Arkadaşım, Ateş yeni kadına alışabilidi mi? Haklısın, seni çok üzdü, hakkını helal etme bence de! En önemlisi Ateş bu durumu çabucak atlatsın da...Öptüm sizi

    YanıtlaSil
  2. Alıştı gibi canım . Annemler bizde sorun yok. Zamanla alışacak

    YanıtlaSil