4 Ocak 2011 Salı

Ateş'in ilk oyuncakları


























Aslına bakarsanız ilk oyuncağını bir seranomi şeklinde almayı planıyordum. Oyuncakçıya gidecek her oyuncağı inceleyip ona en uygun oyuncağı alacak ve yılbaşı gecesi ilk hediyesini vermek istiyordum. Neler hayal ettim neler ama gerçek çok farklı oldu. Birkere yılbaşı gecesine yetişmedi.Yılbaşından sonra Viaport'tan Ateş'in izin verdiği sürede alelacele satın aldım. Hata birtanesini Koray'a gösterip koştur koştur arabaya döndüm ve paşayı sakinleştirmek için emzirdim. Ve anladımki biz daha ailecek dışarı çıkıp birşeyler yapmamız için zamanımız var. Herhalde 6 aylık olduktan sonra daha keyifli olacak diye ümit ediyorum. Birazda bizim Ateş'te problem var. Bebek arabasında fazla durmuyor,kucakta biraz duruyor sonra basıyor yaygarayı düzelecek inşallah :(

1 yorum:

  1. Klube hoşgeldin canım:)))) Daha dur, hele ayaklansın o zaman daha fena:))) Neyse şimdiden gözünü korkutmayayım. ÇOK TATLI OLMUŞ PAŞA annesi!MAAŞALLAH! Ye onu, yok yeme öp benim için.

    YanıtlaSil