1 Eylül 2010 Çarşamba

En nihayet odamız tamam

En nihayet yatağına uyku setinide serdim

Odanın bitmiş hali hoşuma gitti










Pencerenin altına küçük bir figür koyalım istedik


kapının yanındaki duvar






yatağın üstündeki duvarı ana duvar yaptık





Canım kocacığım benim direktiflerimi yerine getirirken:)








İlk boy cetvelinden başlayalım istedim







Koraycığımın sınavı bitince ikimizde büyük bir stresi atlatık. İnşallah sınavıda kazanır da yaptığı tüm çalışmalar boşa gitmez. O kadar çok çalıtıkti son hafta beni resmen evden kovdu :) Bir hafta annemlerde kaldım. oda rahat rahat evde ders çalıştı. Pazar günü sınav bitince artık odamızla ilgilenebiliriz dedik. Ama ancak bu akşama nasip oldu stickerlerimizi yapıştırdık. En nihayet odamız bitti. Tabi halıyı saymazsak.... ne bitmez odaymış yarab :) Allahtan oda 9 metrekare birde daha büyük olsaydı halim nice olurdu. İşte meşhur oğluşumun odası :)

2 yorum:

  1. çok guzel olmuş....maşallah nazar değmesin...sağlıkla gelsinde uyusun odasında

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler baya uğraştım ama değdi :)

    YanıtlaSil