14 Eylül 2010 Salı

Bayramın 2. günü Doğum günüm

































Koraycığım sağolsun doğum günümde yoğun bir program yapmış. Bana bir hafta önceden bayramın ikinci günü( 10 eylül doğum günüm) için plan yapma ben yapıyorum dedi. Bende uslu bir kız olup hiçbir progman yapmadım. Planı sabahtan başladı. Bankadan arkadaşlarıyla birlikte Sapanca'da kahvaltı planlamış. Gittiğimiz yerin adı Natürköy'dü. Çok güzel bir yer. Heryer yemyeşil. Çoluğunu cocuğunu kapan gelmiş. Çocuklu aileler için ideal biryer. Biz çok beğendik herkese tavsiye ediyorum. Kahvaltı yaptık sohbet falan derken saati 5 yapmışız. Eve geldik biraz dinlendik daha sonra akşam yemeği için İdealtepede olan Maria'nın bahçesine gittik. Orası içinde mezeleri çok güzel demişlerdi. Aç gözlülük yapıp mezelere saldırınca ana yemeğe yer kalmadı malesef :) birde son olarak Pelit'te pasta yiyince eve pestil halde girdik. Çok güzel bir gündü. Kocacığıma tekrar teşekkür ediyor ve devamını diliyorum.




Aslına bakılırsa bu son gezmelerim bir daha ne zaman gezemeye çıkabiliriz bilmiyorum diyerekten tüm bayram boyunca gezdim. beni gören herkes gez gez bu son gezmelerin diye dalga geçtiler. Bende herkese ateş biraz daha büyüsün biz onuda alır gezeriz diyorum ama dediğime kendim bile inanasım gelmiyor :)

2 yorum:

  1. Öncelikle eşine nice seneler dileyerek başlayalım daha sonra çok tatlı bir anne olduğunu söyleyelim maşallah sana... Sapancayı ailecek çok severiz harika bir program olmuş sizin ki, oğluşunuzla daha güzel günlerde hep sevgiyle beraber olun inşallah. sevgiler.

    YanıtlaSil