8 Ağustos 2010 Pazar

TEYZE OLUYORUMMMMMMMM

Ailemizin en küçüğü Esma Sultan'da hamile... Hemde 6 haftalık. Dün Hülya ablama oturmaya gittim. Annemle babamda da ordaydı. Esma Sultan biz ordayız diye oda geldi. Tabi bizim Hülyayla hiçbirşeyden haberimiz yok. Annemin haberi varmışta söylememiş hatun. Balkonda oturuyoruz Esma bize durun size resim göstereyim dedi. Bizde Hülyayla Esma düğüne gitmişti o resimleri gösterecek diye a ver bakalım gelin nasıl olmuş muhabettine girdik. Bizimki Hülya'nın eline ultrason kağıdını tutuşturdu. Bende Hülya'da aaaaaaaaaaaaaa diye çığlık atıyoruz ama yerimizden de kıpırdamıyoruz. Şoka girdik yani. Geçen ay bizde çocuk istiyoruz korunmayı bırakıcaz falan demişti ama o kadar çabuk olduğununa inanamadık. Bir iki dakika sadece çığlık attık. En sonunda Esma beni tebrik etmiyecekmisiniz dedi de kendimize geldik. Kızcağıza sarılıp öptük. Oğluşum daha doğmadan abi oluyor. Esma bu sefer başladı kimseye söylemeyin ben biraz vakit geçince söylicem demeye başladı. Ben hemen su koy verdim valla ben Koray'a söylerim şimdiden haberin olsun dedim. Hülya'da ben Mustafa'ya söylerim dedi. Annemde bende Rükiye'ye(teyzem)söylerim diyince Esma başladı siz herkese söylediniz ben kime söylicem demeye.. Bize söz verdirtti. Bari Nilüfer ablama ben söyleyeyim diye. Şimdilik ağzımızı sıkı tutmaya çalışıyotuz iki gün içinde söylemezse ben dayanamam söylerim gibime geliyor. Hadi hayırlısı....

Oğlumun pabucu çabuk dama atılacak ama kardeş gibi büyüyecekler çok güzel olacak... Bu sene bizim sülalenin cocuk senesi. Babamlar 4 erkek kardeşler 1 senenin içinde doğmuş 2 tane kuzenim var. ikiside erkek. Erkan ,Hakan ve ben aynı bahçe içinde kardeş gibi büyüdük. Erkan'ın ocak ayında eşi doğum yaptı bir oğlu var. Hakan'ın eşi haziran ayında doğum yaptı onunda bir kızı var. Allah nasip ederse bende ekimin ilk haftası doğum yapacağım ve benimde oğlum olacak yani döngü tamamlanmış olacak. Çok güzel bir durum. Şimdide Esma'nın bebeği nisn ayında doğacak inşallah neredeyse bir sene içinde 4 cocuk sülale gittikçe genişliyor.

3 yorum:

  1. süper:)) allah hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıklı sıhhatli doğsun minik bebecik:)

    YanıtlaSil
  2. Allah hayırlı evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin size ve kız kardeşinize...tebrik ediyorum

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sen tecrübeli teyzesin. Üstelik Esma için bulunmaz fırsat, en taze bilgilere sahip hamile yanı başında! Olmadı böyle şansımız:)))
    Esma'yı ve eşini tebrik ederim. Kıskanç şey:))))

    YanıtlaSil