12 Ağustos 2010 Perşembe

SICAKTAN BOGULUYORUM....

Hayatım boyunca bu kadar terlediğimi ve sıcaktan yorulduğumu hatırlamıyorum. İşyerimizin soğutma problemi var birde üstüne hamileliğim ilerledikçe perişan olmuş durumdayım. işyerine ikinci bir kıyafet getiriyorum o haldeyim yani. Su kablumbağlarına döndüm. İşten eve gidince yatarken ve sabah kalktığımda duş alıyorum. Koray İşbankasında çalışıyor onunda ikinci müdürlük sınavı var. garibim izin aldı evde ders çalışacam diye sıcaktan çalışamıyordu. Sıcağın yanına birde evin hemen dibinde yapılan metro inşaatının gürültüsü eklenince cam da açamıyor. Evi hamam niyetine kullanmaya başlamıştık.En sonunda dayanamadık eve klima aldık.

Ayaklarım sıcaktan davul gibi oldu. Zaten 40 numara giyiyordum şimdi oldular 41 . Ayakkabı bulamıyorum. Tesadüfen bir tane ceyoda buldum. Yaz başından beri onu giyiyorum. Allahtan siyah renk her kıyafetin altına oluyor. Artık ayakkabıcılara gidip 41 numara ne tür ayakkabınız var onu getirin diyorum. hayırlısıyla şu günleri atlatsak da sağ sağlim oğlumuzu kucağımıza alsak ne güzel olacak. O günleri sabırsızlıkla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder