30 Kasım 2010 Salı

Bebek mevludümüz






Geçtiğimiz cumartesi bebek mevlüdümüzü yaptık. Yaklaşık 30 kişiyi ağırladık. Sağolusun annem ve teyzem perişan oldular. Ben çocukla ilgilendiğim için süslenip püslenip baş köşede oturdum. Gelen hediyeleri kabul ettim o kadar. Annemse geri kalan herşeyi yaptı. Birgün önceden kendi evinin eşyalarını taşıdı resmen,yemekler,gelenlerle ilgilenmek,servis yapmak,sonra etrafı toparlamak onun emeklerini nasıl öderim bilmiyorum. Allah başımızdan eksik etmesin....




Oğluşuma bir arkadaşın hediye ettiği mevlüt kıyafetini giydirdim. Çok yakıştı oğluşuma... Damat gibi oldu.Benim biricik oğluma herşey çok yakışıyor. Benimya bana çok güzel gözüküyor oğlum.Allah herkese istediği zaman evlat sahibi olmayı nasip etsin inşallah

1 yorum:

  1. Maaşallah hakikaten tam damat gibi olmuş! Minik çenesini öperim onun. Allah damatlıklarını, okul mezuniyetlerini, torunlarını göstersin inşallah canım. Oğluşun hakikaten yakışıklı, yani sana öyle gelmiyor. Allah tüm yavruları ve onu nazarlardan korusun.

    YanıtlaSil