26 Ekim 2010 Salı

Evlilik Yıldönümümüz


Bugun Koray'la 8 yılımızı bitirdik. Bu yıl diğerlerinden çok farklı ... Oğlumuz yanımızda. Bu yıl herhangi bir plan yapamadım. Ateş'in başından ayrılamıyorum. Bakalım babamız yıldönümüzü hatırlaycak mı? Pek ümidim yok ama hadi hayırlısı...

Bugün oğlumla tek başınayız. Düne kadar annem yanımdaydı. Bu artık yeter eve gidiyorum dedi. Biraz panikledim ama yapcak birşey yok. Kadıncağız Ateş büyüyene kadar yanımızda kalacak değil ya... Aslında kalsa çok iyi olurdu:) Canım oğlum şuan baygın bir şekilde uyuyor. İnanılmaz tatlı. Benim ya bana çok güzel geliyor. Çok gazı var ne yapacağımı şaşırıyorum.Şimdilik asayiş berkemal bakalım akşama kadar neler bekliyor beni .... Uyurken gaz sancısı giriyor ve acıyla çığlık atıyor sancı geçince uyumaya devam ediyor. Garibimde öyle bir gaz varki çıkardığı gazın sesini duysanız koca adamdan çıkıyor zannedersin. Birşeyde yapamıyorum. Evde her çeşit gaz ilacı var onlardan veriyorum. Gaz çıkarma konusunda pek başarılı değilim. Şu 3 ay bir an önce geçsin istiyorum. Gaz problemi geçse ama diğer taraftanda 3 ay geçerse işe başlamam oğlumdan ayrılmam gerekecek iki durumda benim için çok zor ... Çocuk böyle birşeymiş herşeyin önüne geçiyor. Evlilik yıldönümümüz diye başlayıp Ateş'le devam ediyorum. Daha sonra görüşmek üzere

3 yorum:

  1. Ekibe hoşgeldin canım:)D Aynen öyle oluyor işte, konu hep bir şekilde dönüp dolaşıp çocuğumuza geliyor. O yüzden bekarlar ya da çocuksuz evliler bizden sıkılıyor. Bir bilseler tadını bize hak verecekler. Yakında sen de evlilik yıldönümünü de unutacaksın bak gör:)
    Nice senelere Koray'la beraber ve tabii ki Ateş Paşa'yla. Gaz için yapacak birşey maalesef yok, dediğin gibi zamanla bitecek. Sen şimdi Ateş'in keyfini sür uyanık olduğu zamanlarda. Çok çabuk geçiyor günler. Benim için öp onu annesi ama özellikle o bayıldığım çenesinden ve gıdığından ve ensesinden ve vs vs vs yerlerinden.
    Seni de öptüm

    YanıtlaSil
  2. Maşallah.. allah bağışlasın.. Size de nice yıldönümleri nasip olur inşallah.

    YanıtlaSil